FAQ | Over het RTA ZVL-account

Op deze pagina vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen. 

[+]  Over de RTA ZVL-app

[+]  Downloaden van de app

[-]   Over het RTA ZVL-account

  • Wat is het voordeel van een account?
    Met een account heeft u toegang tot het afgeschermde gedeelte van de app en kunt u collega’s raadplegen via “Wie is wie”. Hier vindt u informatie over de praktijk, vakgroepen, collegalijn, bereikbaarheid van de dienstdoende specialist en nog veel meer. 
     
  • Wie komt in aanmerking voor een RTA ZVL-account?
    Op dit moment hebben alleen de zorgprofessional in de 1e en 2e lijn toegang tot "Wie is wie" die:
    -  Werkzaam zijn bij ZorgSaam
    -  Huisartsen, werkzaam in Zeeuws-Vlaanderen en hun praktijkmanagers en -ondersteuners 
     
  • Hoe kan ik een RTA ZVL-account aanvragen?
    In principe hoeft u zelf geen account aan te vragen. U krijgt automatisch een account via ZorgSaam of Nucleuszorg. Heeft u geen bericht ontvangen en wenst u toegang te krijgen tot het afgeschermde deel, dan kunt u een account aanvragen via de website, of via de app. In de app kunt u een account aanvragen als volgt: 
    -  Open de app en ga naar Instellingen
    -  Klik op Log in
    -  Klik op Account registreren 
    -  Vul de gegevens in en klik op Inschrijven

    Controleer uw mailbox (zo nodig ook spambox). Hierin vindt u een link met de tekst Bevestig mijn account. Klik op deze link en vul alle velden in zodat uw aanvraag snel beoordeeld kan worden. Zodra uw aanvraag is goedgekeurd, ontvangt u binnen maximaal 5 werkdagen een bevestiging. Controleer na de bevestiging uw account en maak deze zo snel als mogelijk compleet. Meer uitleg vindt u in de gebruikershandleiding
     
  • Ik heb een bevesting gehad dat mijn account goedgekeurd is, hoe nu verder? 
    U kunt nu een wachtwoord aanvragen. Open de app en ga naar Instellingen. Op het inlog-scherm kiest u voor "wachtwoord vergeten" en vervolgens op "Stuur instructies om wachtwoord te herstellen". Meer uitleg vindt u in de gebruikershandleiding
    Controleer uw mailbox (zo nodig ook spambox). Hierin vindt u een link met de tekst Wijzig mijn wachtwoord waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
     
  • Hoe kan ik de gegevens in mijn account aanvullen of wijzigen? 
    Volg de stappen uit onderstaande afbeelding: upload een foto van uzelf en maak uw accountgegevens compleet.
    Meer uitleg vindt u in de gebruikershandleiding waarin wij stap voor stap hebben beschreven hoe u uw account kunt aanvullen of gegevens kunt wijzigen.

  • Ik wil gegevens wijzigen in mijn account, maar dit lukt mij niet
    Stuur ons een e-mail en geef aan wat het probleem is. Vermeld tevens de gegevens die opgenomen/gewijzigd moeten worden in uw account naar team RTA ZVL. Uw accountgegevens worden indien van toepassing bijgewerkt. 
     
  • Ik ben mijn wachtwoord kwijt
    U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Open de app en ga naar Instellingen. Op het inlog-scherm kiest u voor "wachtwoord vergeten" en vervolgens op "Stuur instructies om wachtwoord te herstellen". Meer uitleg vindt u in de gebruikershandleiding
    Controleer uw mailbox (zo nodig ook spambox). Hierin vindt u een link met de tekst Wijzig mijn wachtwoord waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken. 
     
  • Wanneer en hoe is de professional die ik zoek te bereiken?
    Alleen wanneer u een account heeft en ingelogd bent, heeft u toegang tot het afgeschermde deel "Wie is wie". U bereikt een zorgprofessional als volgt:
    -  Ga naar Wie is wie
    -  Selecteer de groep Personen
    -  Typ in de zoekbalk de naam van de zorgprofessional die u wilt bereiken. 
    ...of... Open de categorie met + om alle zorgprofessionals binnen die categorie te zien.
    -  Klik op de naam van de gewenste zorgprofessional om de informatie in te zien. 

[+]  Privacy en de app

[+]  Over RTA's (Regionale Transmurale Afspraken)