Op deze pagina vindt u het antwoord op de meest gestelde vragen.
-
Wat is het voordeel van een account?
Met een account heeft u toegang tot het afgeschermde gedeelte van de app en kunt u collega’s raadplegen via “Wie is wie”. Hier vindt u informatie over de praktijk, vakgroepen, collegalijn, bereikbaarheid van de dienstdoende specialist en nog veel meer.
-
Wie komt in aanmerking voor een RTA ZVL-account?
Op dit moment hebben alleen de zorgprofessional in de 1e en 2e lijn toegang tot "Wie is wie" die:
- Werkzaam zijn bij ZorgSaam
- Huisartsen, werkzaam in Zeeuws-Vlaanderen en hun praktijkmanagers en -ondersteuners
-
Hoe kan ik een RTA ZVL-account aanvragen?
In principe hoeft u zelf geen account aan te vragen. U krijgt automatisch een account via ZorgSaam of Nucleuszorg. Heeft u geen bericht ontvangen en wenst u toegang te krijgen tot het afgeschermde deel, dan kunt u een account aanvragen via de website, of via de app. In de app kunt u een account aanvragen als volgt:
- Open de app en ga naar Instellingen
- Klik op Log in
- Klik op Account registreren
- Vul de gegevens in en klik op Inschrijven
Controleer uw mailbox (zo nodig ook spambox). Hierin vindt u een link met de tekst Bevestig mijn account. Klik op deze link en vul alle velden in zodat uw aanvraag snel beoordeeld kan worden. Zodra uw aanvraag is goedgekeurd, ontvangt u binnen maximaal 5 werkdagen een bevestiging. Controleer na de bevestiging uw account en maak deze zo snel als mogelijk compleet. Meer uitleg vindt u in de gebruikershandleiding.
-
Ik heb een bevesting gehad dat mijn account goedgekeurd is, hoe nu verder?
U kunt nu een wachtwoord aanvragen. Open de app en ga naar Instellingen. Op het inlog-scherm kiest u voor "wachtwoord vergeten" en vervolgens op "Stuur instructies om wachtwoord te herstellen". Meer uitleg vindt u in de gebruikershandleiding.
Controleer uw mailbox (zo nodig ook spambox). Hierin vindt u een link met de tekst Wijzig mijn wachtwoord waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
-
Hoe kan ik de gegevens in mijn account aanvullen of wijzigen?
Volg de stappen uit onderstaande afbeelding: upload een foto van uzelf en maak uw accountgegevens compleet.
Meer uitleg vindt u in de gebruikershandleiding waarin wij stap voor stap hebben beschreven hoe u uw account kunt aanvullen of gegevens kunt wijzigen.
-
Ik wil gegevens wijzigen in mijn account, maar dit lukt mij niet
Stuur ons een e-mail en geef aan wat het probleem is. Vermeld tevens de gegevens die opgenomen/gewijzigd moeten worden in uw account naar team RTA ZVL. Uw accountgegevens worden indien van toepassing bijgewerkt.
-
Ik ben mijn wachtwoord kwijt
U kunt zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Open de app en ga naar Instellingen. Op het inlog-scherm kiest u voor "wachtwoord vergeten" en vervolgens op "Stuur instructies om wachtwoord te herstellen". Meer uitleg vindt u in de gebruikershandleiding.
Controleer uw mailbox (zo nodig ook spambox). Hierin vindt u een link met de tekst Wijzig mijn wachtwoord waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
-
Wanneer en hoe is de professional die ik zoek te bereiken?
Alleen wanneer u een account heeft en ingelogd bent, heeft u toegang tot het afgeschermde deel "Wie is wie". U bereikt een zorgprofessional als volgt:
- Ga naar Wie is wie
- Selecteer de groep Personen
- Typ in de zoekbalk de naam van de zorgprofessional die u wilt bereiken.
...of... Open de categorie met + om alle zorgprofessionals binnen die categorie te zien.
- Klik op de naam van de gewenste zorgprofessional om de informatie in te zien.
[+] Over RTA's (Regionale Transmurale Afspraken)